업무 시간 및 집중휴무일 안내 // 业务时间及休假日介绍 // Work Hours and Days Off During Vacation
작성자 국제학생교육센터
작성일 2020.07.24 17:08:23
조회 450

 

 

 

(下面有中文翻译)

 (IN ENGLISH BELOW)

 


방학중 국제학생교육센터 업무 시간 및 집중휴무일 안내

 

 

 

본교는 에너지 절감을 통해 그린캠퍼스를 지향하는 정부정책에 부응하고, 구성원들의 재충전 기간을 마련하고자 아래와 같이 방학중 업무 시간 단축 및 혹서기 집중 휴무를 시행하오니 다소 불편하시더라도 양해하여 주시기 바랍니다.

 

-   -

방학 중 업무기간 : 2020727() ~ 2020831()

방학 중 업무시간 : 오전10~ 오후5(점심시간 : 12:00~13:00)

집중 휴무 기간 : 202083() 87() 5일간

시행방법 : 학내 전체 휴무 적용을 원칙으로 함

  , 교수연구실 및 실험실, 종합봉사실, 우편취급국 및 우편실(B/W)

기숙사는 정상적으로 이용이 가능합니다.

 

 

 

<해당기간 긴급사항 발생시 연락처>

캡스상황실 : 02-705-8144 (경비, 출입문 개폐 등 제반사항)

관재시설팀 : 02-705-8054 (냉방, 관재시설 등 제반사항)

    






暑假期间国际学生教育中心业务时间及休假日介绍



本校为了响应通过节能向往绿色校园的政府政策,同时为提供职员的养精蓄锐的时间,将在接下来的暑假期间缩短业务时间,并实行酷暑期集中休假,为大家带来不便望包涵。。


 -    -


■ 暑假业务期间:2020727() ~ 2020831()


■ 暑假业务时间: 上午10 ~ 下午5 (午休时间: 12:00~13:00)


■ 集中休假时间: 202083() 87() 5天』


实行方法: 以上内容将在全校实行


但,教授研究室及实验室,综合服务室,邮政管理局及邮政室 (B/W)


Gonzaga宿舍除外。


텍스트 상자: <以上期间内紧急联系方式>
     ○ CAPS状况室: 02-705-8144 (警备,出入门开闭等诸事项)
     ○ 管材设施组: 02-705-8054 (制冷,管材设施等诸事项)

 


 


 


 


 

Work Hours and Days Off During Vacation

 

 

In order to follow the 'green campus' policy and refresh members of school, the school is going to shorten the work hours and take days off during heat wave as mentioned below. We are sorry for the incovenience and ask for your understanding.

 

 

- Work period during vacation : July 27th (Mon.) ~ August 31st (Mon.)

 

- Work hours during vacation : 10A.M. ~ 5P.M.(Lunch Time : 12P.M.~1P.M.)

 

- Days off : August 3rd(Mon.) ~ 7th(Fri.) (for 5 days)

 

- Implementation : the whole of school

 

However, Offices and Laboratories/ General services office/ Post Office and Mail room(Builiding of B/W)/ Dormitories will remain open.

 

 

 

<In case of emegency during the period>

- CAPS security team : 02-705-8144 (regarding security, gates,etc.)

- Office of property & Facilities : 02-705-8054 (regarding air conditioning, properties,etc.)

 

 






 

 

첨부파일