업무 시간 및 집중휴무일 안내 // 业务时间及休假日介绍 // Work Hours and Days Off During Vacation |
|||||
---|---|---|---|---|---|
작성자
국제학생교육센터
작성일
2020.07.24 17:08:23
조회
450
|
|||||
(下面有中文翻译) (IN ENGLISH BELOW)
방학중 국제학생교육센터 업무 시간 및 집중휴무일 안내 본교는 에너지 절감을 통해 그린캠퍼스를 지향하는 정부정책에 부응하고, 구성원들의 재충전 기간을 마련하고자 아래와 같이 방학중 업무 시간 단축 및 혹서기 집중 휴무를 시행하오니 다소 불편하시더라도 양해하여 주시기 바랍니다. - 아 래 - ■ 방학 중 업무기간 : 2020년 7월 27일(월) ~ 2020년 8월 31일(월) ■ 방학 중 업무시간 : 오전10시 ~ 오후5시 (점심시간 : 12:00~13:00) ■ 집중 휴무 기간 : 2020년 8월 3일(월) ∼ 8월 7일(금) 『5일간』 ■ 시행방법 : 학내 전체 휴무 적용을 원칙으로 함 단, 교수연구실 및 실험실, 종합봉사실, 우편취급국 및 우편실(B/W관) 기숙사는 정상적으로 이용이 가능합니다.
暑假期间国际学生教育中心业务时间及休假日介绍
- 如 下 -
■ 暑假业务期间:2020年7月27日(一) ~ 2020年8月31日(一)
■ 暑假业务时间: 上午10点 ~ 下午5点 (午休时间: 12:00~13:00)
■ 集中休假时间: 2020年8月3日(一) ∼ 8月7日(五) 『5天』
■ 实行方法: 以上内容将在全校实行
但,教授研究室及实验室,综合服务室,邮政管理局及邮政室 (B/W馆)
及Gonzaga宿舍除外。
Work Hours and Days Off During Vacation
In order to follow the 'green campus' policy and refresh members of school, the school is going to shorten the work hours and take days off during heat wave as mentioned below. We are sorry for the incovenience and ask for your understanding.
- Work period during vacation : July 27th (Mon.) ~ August 31st (Mon.) - Work hours during vacation : 10A.M. ~ 5P.M.(Lunch Time : 12P.M.~1P.M.) - Days off : August 3rd(Mon.) ~ 7th(Fri.) (for 5 days) - Implementation : the whole of school However, Offices and Laboratories/ General services office/ Post Office and Mail room(Builiding of B/W)/ Dormitories will remain open.
|